Успіх будь-якої компанії вимірюється її реалізованими цілями, за якими стоїть вдало розроблена стратегія взаємодії з аудиторією. Тому піклуватися про основний ресурс компанії — її репутацію — варто так само ретельно, як про фінанси і кадровий потенціал.

Будь-які активності бренду без стратегії просування — вірний спосіб викинути гроші на вітер.

Стратегія — це фундамент роботи. Багато власників бізнесу наперед переконані, що стратегія — це лише спроба піарника нав’язати зайві, непотрібні їх бізнесу послуги. Це не так.

Яким виходить будинок без фундаменту, таким вийде і ваш PR без стратегії.

Мета комунікаційної стратегії — дати відповідь бренду на інсайти аудиторії та стати для клієнтів lovemark.

Переваги комунікаційної стратегії:

  1. Економія бюджету на маркетинг та PR. Через те, що в стратегії підібрані найбільш ефективні інструменти для вирішення поставлених задач, то компанія не витрачає кошти на нерелевантні інструменти.
  2. Простота управління комунікаційними процесами — керівник чітко бачить що та коли має бути зроблено.
  3. Швидкість реалізації — від моменту запуску стратегії вже через 1-2 місяці видно перші результати.
  4. Комунікаційна стратегія дозволяє бізнесу бути гнучким і швидко перебудовувати свою комунікацію зі споживачами при форс мажорах. До прикладу, таких як пандемія. Наприклад, комунікаційні стратегії, які агенція “ВАРТО” розробляє для своїх клієнтів, складаються з блоків інструментів, які можна міняти місцями в залежності від ситуації і при цьому не втратити впізнаваний образ бренду.

Тай загалом, працювати зі зрозумілим покроковим планом, який приведе в потрібну точку Б, набагато впевненіше, ніж рухатися навмання та здобувати болісний досвід.

/*