Нам часто доводиться чути від своїх нових клієнтів:

  • Мій продукт/послугу не можна рекламувати через блогерів;
  • Ми пробували — наші вкладення були більшими за отриманий результат;
  • Розмістили рекламу у блогера, але хейту зібрали більше, ніж замовлень. Та ще й гроші за це заплатили;
  • Ми так і не зрозуміли, спрацювала реклама чи ні;
  • Домовитися з блогером було так складно, довго і клопітно, що ми більше не хочемо.

І багато інших заперечень в тому ж ключі.

Однак, є інший факт  — за статистикою рівень довіри до рекомендацій блогерів становить 62%. При чому високою довірою блогери користуються у людей абсолютно різного віку та соціального статусу.

Отже не використовувати цей дієвий інструмент для бізнесу, як мінімум нерозважливо.

Почнемо з того, що блогер — це повноцінний підрядник, а соціальні мережі — такий же канал комунікації як ЗМІ, корпоративний сайт або email-розсилка. І з допомогою їх просувати можна будь-які бренди b2c та b2b категорій.

У своїй практиці нам доводилося вирішувати безліч завдань за допомогою блогерів — від виводу нового продукту на ринок, до організації флешмобів та челенджів для привернення уваги до суспільних проблем. Тому ділимося напрацюваннями як треба взаємодіяти з блогерами та лідерами громадської думки різних рівнів та напрямів.

Ось вам декілька порад:

  • Слідкуйте за тим, якій саме соціальній мережі надають перевагу ваші потенційні клієнти та кого саме вони читають. Для цього оберіть 10-15-20 яскравих представників вашої цільової аудиторії та подивіться на кого вони підписані.
  • Розробіть influence-стратегію. Без цілісного бачення – краще навіть не починати.
  • Перед початком співпраці з блогером перевірте, чи не потрапляв він у публічні конфліктні або скандальні ситуації. Таким чином ви убезпечите себе від репутаційних ризиків.
  • Підписуйте договір! Це виведе стосунки з блогером на конструктивний рівень і дасть можливість проконтролювати співпрацю.
  • Оцінюйте ефективність співпраці зі “своїм” блогером щодня, щоб мати можливість своєчасно скорегувати активність.

Насправді нюансів при роботі з блогерами настільки багато, що це може стати предметом кількагодинної розмови 🙂

Подробиці можна дізнатися у наших спеціалістів. Тож не вагайтеся, телефонуйте до агенції “ВАРТО”. Ми проаналізуємо ваш бренд та нішу, підберемо релевантних блогерів, розробимо креатив та реалізуємо кампанію. А головне, ми несемо юридичну та фінансову відповідальність за свою роботу. Тож наші клієнти застраховані від ризиків і можуть бути впевненими в ефективності співпраці з блогерами.

/*