Часто зустрічається думка, що для побудови якісного PR, вистачить власного маркетингового відділу.

Клієнти “ВАРТО”, розповіли про такі переваги роботи за агенцією:

1. Агенція бачить ширші горизонти.

Спеціалістам з однієї галузі, зазвичай притаманна “замиленість” ока, адже вони глибоко занурені у свій ринок. Агенція працює з широким колом клієнтів, що дозволяє успішно впроваджувати перевірені у різних сферах інструменти, у вашій галузі. Таке перенесення досвіду часто викликає вибуховий ефект — погодьтесь, котики для реклами банку, або перетворення супермаркетів на тематичні інсталяції — колись були нетиповими рішеннями для цих галузей і зовсім звичайними, наприклад для б’юті-брендів.

2. Зовнішня експертиза.

Штатні спеціалісти, знаходячись у постійному потоці нагальних справ, можуть не помітити «вузьких місць» в PR-процесах, до того як їх вплив на компанію стане критичним.

3. Команда різнопрофільних працівників.

У штаті агенції згуртовано працює команда різнопрофільних спеціалістів, що роблять клієнту маркетинг-мікс з узгоджених між собою інструментів. Підписуючи договір, клієнт отримує доступ до якісних послуг з дизайну, копірайтингу, роботи з блогерами, таргетингу, створення стратегії і так далі, в тому обсязі та в той час, коли це потрібно його проєкту. Замість того, щоб мізкувати між тим чи тримати в штаті напівзавантажених працівників чи залучати армію фрілансерів, намагаючись всіх їх звести до спільного знаменника.

/*