Поки наші захисники відстоюють свободу і незалежність країни, ми своєю чергою маємо тримати тил. Брендам вкрай важливо комунікувати зі своїми споживачами та клієнтами, підтримуючи відчуття стабільності та надійності. 

Тож як та про що комунікувати?

1. Комунікація в соціальних мережах бренду

Виробництвам — розказувати про те, як функціонує підприємство в умовах війни, що виготовляється та куди постачається. Ритейлу — сповіщати про графік роботи, наявні товари. Компаніям, що надають послуги — давати корисні та актуальні поради, дотичні до основної сфери діяльності.

Всім брендам — інформувати про:

  • перевірені джерела інформації з новинами;
  • те, яким чином бренд підтримує армію чи тероборону;
  • бомбосховища, які є у структурах підприємств чи магазинів бренду.

2. Email-розсилка для Партнерів та Клієнтів

Складіть список всіх своїх стейкхолдерів: клієнти, персонал, профільні асоціації, державні установи тощо. Для кожної окремої групи визначте тональність спілкування: для персоналу тональність має бути підтримувальна та виважена, для клієнтів — енергійна та конструктивна, а для профільних спільнот — ділова та конкретна. Створіть тексти листів, у яких донесіть свою позицію та визначте наступні свої кроки. 

3. Релізи у ЗМІ

У кризовий період дуже важливо висвітлювати конкретну позицію бренду в площині ЗМІ. Мовчання лише загострить ситуацію. Варто підготувати реліз з офіційною позицією бренду — які зміни, як працюєте, чим допомагаєте, як проходить комунікація в команді. Особливо важливо проголосити свою позицію відносно відносин з країною-агресором, якщо вони були чи є на цей час.  

Приклад релізу, який ми підготували та розіслали від імені нашого клієнта бренду Nemiroff.

Будьте чіткими, відвертими та уважними у своїй комунікації — і тоді ваші клієнти та споживачі відчуватимуть стабільність у вашій діяльності. 

/*