Головна / Послуги / SMM просування

SMM просування

Комплексна робота з соціальними мережами бренду

Навіщо?

Щоб стимулювати продажі

Щоб підвищити впізнаваність бренду

Щоб сформувати лояльність аудиторії

Щоб нівелювати негатив

Щоб збирати зворотний зв’язок від клієнтів

Щоб генерувати позитивні відгуки

Щоб генерувати трафік на сайт (за потреби)

і багато іншого — в залежності від цілей та потреб бренду

Щодня люди витрачають близько 2,5 год на гортання соцмереж — це на 40 хв більше, ніж на перегляд ТБ. Instagram, Facebook, TikTok та YouTube замінили людям новинні канали, повнометражні фільми та торговельні центри.

Тому присутність бренду у соцмережах — вже не опція, а обов’язкова умова успіху. Але для цього недостатньо зареєструвати профіль, публікувати відео під трендові звуки і вітати з Міжнародним днем поїдання морозива. Бренду потрібен комплексний SMM, який доповнить традиційні канали комунікації.

Кому це потрібно?

Міжнародним корпораціям в Україні

Українським корпораціям та великому бізнесу

Українському середньому бізнесу

Грантовим організаціям та фондам

Як це виглядає на практиці? Системний план дій:

1. Аналітика

аналіз конкурентів і цільової аудиторії

2. Стратегія

визначення цілей та розробка стратегії для їх досягнення, підбір соціальної мережі для реалізації

3. Дизайн

розробка концепції дизайну сторінки (від обкладинки до шаблонів для дописів)

4. Контент

розробка контент-плану, генерація контенту, постинг та аналіз показників залученості

5. Модерація

зворотний зв’язок з користувачами, нейтралізація негативу, чистка спаму

6. Реклама

таргетована реклама та реклама в тематичних спільнотах

7. Звітність

щомісячна комплексна аналітика ефективності діяльності

8. Коригування

оперативне внесення змін в тактику просування для підвищення ефективності

В агенції «ВАРТО» SMM-команда складається з project-менеджера, контент-менеджера, дизайнера, фотографа, літредактора, таргетолога та модератора. І вони діють злагоджено, щоб досягти бізнес-цілей бренду.

Три кити SMM:

1. Контент

SMM-ники мають створювати крутий контент з якісними візуалами та текстами без помилок. Без матеріалів, що залучають органічно, не допоможуть ніякі алгоритми соцмереж та вдалі години постингу.

2. Модерація

Не бійтеся блокувати людей-тролів та профілі ботів. Такі користувачі пишуть не для того, щоб розв’язати проблему і часто вони навіть ніколи не користувалися послугами/товарами бренду.

3. Таргетинг

Кожен допис необхідно таргетувати. В залежності від стратегії бренду, це може бути таргетинг на ваших підписників, або на нову аудиторію, на Україну загалом, чи на іноземців.

Просування SMM спеціалістами агентства «ВАРТО» включає:

призначення особистого менеджера з виділеною робочою групою;

розробку SMM-стратегії;

створення унікального оформлення;

комунікацію з підписниками;

співробітництво з лідерами думок з різних сфер;

постійний контроль та звітність з боку агенції.

Якщо ви хочете підсилити свою взаємодію з мільйонами потенційних клієнтів в соцмережах, звертайтеся! Наші спеціалісти оцінять імідж вашого бренду в соцмережах та запропонують найкращу стратегію просування.

Наше портфоліо