Наталя Холод

Засновниця та СЕО агенції комунікацій «ВАРТО»

Профайл

Досвід роботи в комунікаціях та маркетингу: 15+ років

Напрями експертизи:

Комунікаційні стратегії, передвиборчі політичні кампанії, антикризові комунікації, GR.

Освіта:

  • Український державний університет харчових технологій (спеціаліст автоматизації виробництв і підприємств)
  • Міжрегіональна академія управління персоналом (магістр економіки та управління персоналом)
  • Національна академія державного управління при Президентові України (магістр державного управління в сфері інформаційної політики та інформаційних технологій).

Три різнопланові освіти даються взнаки: Наталя каже, що мислення «технаря», вимогливість економіста і підхід комунікаційника-управлінця разом дозволяють їй будувати ефективні стратегії для клієнтів і розвитку власного бізнесу.

Головне досягнення

З 2005 року заснувала та керує агенцією комунікацій «ВАРТО». За цей період агенція разом з клієнтами успішно пройшла потрясіння глобальних криз, епідемій, революцій, з бутикової агенції зросла до розгалуженої системної компанії та почала шлях масштабування за кордон.

За цей час команда агенції реалізувала понад 1450 маркетингових, комунікаційних та PR-проєктів для міжнародних корпорацій і неурядових організацій та великого українського бізнесу, зокрема: Amadeus, AB InBev Efes, Avon, Carlsberg, Credit Agricole, Doc.ua, Green Smile, Hayat Estate, IDS Ukraine, Inkerman, Nemiroff, JTI, J’erelia, Samsung Ukraine, Snack Production (TM «Cан Санич», Big Bob, Flint, CHIPSTERS), Watsons Ukraine, «Добробут», «Новий Зір», «Обжора», «Селянське», 1+1 тощо.

Агенція «ВАРТО» неодноразово здобувала нагороди та виходила в шорт-листи міжнародних премій Sabre Awards та Effie Europe Awards, входить в рейтинг найефективніших комунікаційних агенцій України за версіями Всеукраїнської рекламної коаліції та MMR.

Головне досягнення за перший рік повномасштабної війни

З початку повномасштабного вторгнення агенція не припиняла роботу ні на день (за даними САSES, у березні 2022 року близько 40% компаній на ринку креативних індустрій зупинили свою роботу). За 2022 рік кількість співробітників «ВАРТО» виросла на 45%. Команда активно продовжує розширюватися.

«Досвід підприємця і PR-стратега переконав мене в тому, що втрати можуть перетворитись на зростання. Коли щось руйнується, ти можеш побудувати нове», — каже Наталя Холод.

У 2022 році агенція «ВАРТО» стала фіналістом премії Effie Awards Europe.

На початку березня 2022 в межах стратегії соціальної відповідальності агенція оголосила про готовність надавати першочергову комунікаційну допомогу бізнесу pro bono: за 55 днів до «ВАРТО» звернулися 24 українські та міжнародні бренди. Команда агенції здійснила розміщення понад 370 матеріалів про бренди клієнтів у ЗМІ, Facebook-спільнотах, Telegram-каналах та новинних пабліках, що дало понад 40 млн загального охоплення.

У 2023 році команда «ВАРТО» стала амбасадором України на щорічній конференції асоціації незалежних агенцій AMIN EMEA і представила креативний бізнес України та Україну перед рекламними та комунікаційними агенціями з 12 країн Європи.

«Під час війни місія бізнесу — тримати економіку, бути прикладом та підтримкою. Для цього необхідно комунікувати. Аксіома «робити те, що спрацьовувало завжди» втратила будь-яку актуальність, тому ми вирішили допомогти тим, хто зараз працює на тил і фронт, перелаштувати свої PR-стратегії до нових викликів», — коментує Наталя Холод.

Спільно з UNIDO команда «ВАРТО» розробила навчальну програму «Комунікації під час війни» для державних органів та бізнес-асоціацій. Це комплекс онлайн-вебінарів про те, як війна вплинула на комунікації, роботу з медіа та в соцмережах і практичними порадами як варто змінити комунікації. Для кожної установи, яка долучилася до програми, фахівці агенції підготували персоналізовані чек-листи з порадами щодо зовнішнього та внутрішнього PR.

Наталя Холод — амбасадорка жіночого лідерства в українському бізнесі, запрошений спікер конференцій Superwoman.

Інсайти під час війни

«Різкі дії завжди треба робити швидко, але зважено. Для українських бізнесів це зараз вікно можливостей — відкритися і зайняти те місце на внутрішньому ринку, яке для них здавалося недосяжним. Великим міжнародним компаніям-мастодонтам важко оперативно переналаштуватися, зате українські компанії можуть швидше адаптуватися до змін. Це той момент, коли від гнучкості прийняття рішень залежить: виживе компанія під час війни чи ні».

«Коли я для себе зрозуміла, що маю зараз керуватися не показниками, які були до війни, а амбіціями, які я маю зараз, то стало значно легше ухвалювати управлінські рішення».

«Щоб бізнес був успішним, власник має дозволити право на помилку — собі та іншим».

«Співробітники — головний капітал бізнесу, тому внутрішні комунікації сьогодні відіграють особливо важливу роль. Уважність до співробітників та їх ментального здоров’я у нинішній ситуації — пріоритет». У 2022 році в штаті агенції зʼявилася коуч-психологиня. Наталя каже, що це було важливим рішення для команди, яке допомогло вчасно реагувати на будь-які стресові ситуації.